Aliance

 

 

Aliance 

Formování Aliance

  • Každý hráč může založit alianci a automaticky se stává jejím lídrem.
  • Nová aliance může přijmout až 5 členů.
  • Chcete-li zvýšit počet členů, musíte provést výzkum Alianční administrativy, která umožní přibrat až 5 dalších členů. Každý člen, který opustil nebo byl vyhozen z aliance se do ní může vrátit, ale pouze jednou.

 

Struktura Aliance

  • Všichni členové jsou rozděleni do 3 skupin – Lídr, Důstojníci a Běžní členové.
  • Všichni členové mohou psát na Tribuně. Pouze Lídr a Důstojníci můžou psát a posílat alianční oznámení. Každé jmenování jako Lídr nebo do Důstojnické pozice je trvalé nejméně po dobu 168 hodin, tj. nemůžete změnit pozici v alianci, pokud poslední jmenování bylo před méně než 168 hodinami.
  • Každá aliance má svou alianční pokladnici, která slouží k placení za vědecké Výzkumy, které ovlivňují všechny členy aliance. Do pokladnice se přispívá všemi čtyřmi surovinami a vyhlášení válek se též platí zlatem z pokladnice.
    • Alianční výzkumy a budovy jsou ve frontě.
    • Stavění nebo výzkum se může okamžitě dokončit za diamanty, jestliže je méně než 48 hodin do dokončení.
    • Cena za okamžitý výzkum za 1 hodinu je 60 diamantů (3 diamanty za hodinu x koeficient 20).
    • Cena za okamžitou stavbu za 1 hodinu je 10 diamantů (1 diamant za hodinu x koeficient 10).
  • Členové mohou vložit suroviny do alianční pokladny. Vložené suroviny nemohou být vraceny a jsou viditelné pro všechny členy aliance.
  • Spojenci podléhají zdanění určenému Lídrem, Prvním Důstojníkem nebo Finančním důstojníkem. Alianční daně mohou být od 0% do 30% z hodinové produkce 4 surovin.
  • Všichni členové mohou zjistit, kolik surovin ostatní členové darovali do Alianční pokladny.
  • Členové aliance nemohou na sebe vzájemně útočit.
  • Hráč se může připojit do stejné aliance jen dvakrát.

 

Pozice v Alianci 

Lídr

  • Základní bonus je 10 bodů Morálky, ale celkový bonus záleží na statutu loajality v alianci.
  • Lídr může vidět všechny ekonomické* a vojenské zprávy členů, jakož i všechny armádní pohyby uvnitř Aliance.

  • *Skládá se z: populace (najaté, propuštěné), vývoj populace za hodinu, populační limit, po jeho dosažení začne růst zpomalovat, dostupných surovin, kapitálu do pokladnice, výroba za hodinu (pro každou ze surovin), údržba armády za hodinu, daňová sazba a úroveň štěstí.

  • Lídr používá k Aliančním výzkumům suroviny z alianční pokladny.
  • Přiřazuje, podporuje a odvolává členy z Důstojnického křídla.
  • Příjímá a vyhazuje lidi z Aliance.
  • Vyhlásí Nepřátelství, podepíše Pakt o Neútočení a Federaci s jinými aliancemi.
  • Vyhlašuje války jiným Aliancím.
  • Vybírá alianční daň od všech členů.
  • Nastavuje společné nebo/a individuální kvóty pro výběr diamantů z alianční pokladny.

 

První důstojník

  • První důstojník má všechna práva Lídra, kromě práva vyhodit samotného Lídra z Aliance.
  • První důstojník je jmenován Lídrem. Lídr ale nemá povinnost na tuto pozici někoho jmenovat.

Důstojník Finančník

  • Základní Bonus - při používání Trhu je o 50% nižší fixní provize, tj. 5%. Současná velikost bonusu je závislá na statusu loajality v alianci.
  • Může vidět všechny ekonomické a vojenské zprávy v Alianci.
  • Nastavuje daně v alianci.

 

Důstojník Výzkumník

  • Základní Bonus - provádění výzkumu o 20% rychleji, než je obvyklé, ale velikost tohoto bonusu je přímo závislá na jeho Statutu Loajality v Alianci.
  • Úroveň Univerzity Důstojníka - Výzkumníka působí též na cenu Aliančních Výzkumů (snižuje ji o 0,02 za každou úroveň). Proto je lepší, aby do této funkce byl jmenován spojenec s nejpokročilejší Univerzitou. Důležité ale je, že bonus ze Statutu loajality Důstojníka - Výzkumníka má vliv na cenu aliančních výzkumů a že pokud vyměníte Důstojníka - Výzkumníka, který má Loajalitu 2. nebo 3. stupně (i když má vyšší úroveň Univerzity) za někoho, kdo má 1. stupeň tak se vám cena muže naopak zvýšit.
  • Může vidět všechny ekonomické a vojenské zprávy v Alianci.
  • Může také provádět Alianční výzkumy.

 

Důstojník Stavitel

  • Základní Bonus - výstavba budov o 20% rychleji, než je obvyklé, ale velikost tohoto bonusu je přímo závislá na jeho Statutu Loajality v Alianci.
  • Úroveň Architektury Důstojníka - Stavitele působí též na cenu Aliančních Budov (Alianční hrad a budovy v něm), snižuje ji o 0,02 za každou úroveň. Proto je nejlepší, aby do této funkce byl jmenován spojenec s nejpokročilejší Architekturou. Důležité je, že bonus ze Statutu loajality Důstojníka - Stavitele má vliv i na alianční budovy, tzn. že pokud vyměníte Důstojníka Stavitele, který má loajalitu 2. nebo 3. stupně, za jiného (i když má vyšší úroveň Architektury), tak se vám cena může naopak zvýšit.
  • Může vidět všechny ekonomické a vojenské zprávy v Alianci.
  • Může také stavět alianční budovy.

 

Důstojník Diplomat

  • Má fixovaný bonus + 1 bod Cti denně, ale pouze ve druhé a třetí etapě Stavu Loajality.
  • Přijímá nové členy.
  • Vidí všechny ekonomické a vojenské zprávy členů Aliance.
  • Odpovídá za diplomacii aliance, vyhledává nové členy, vyjednává o smlouvách atd.

 

Velitel

  • Na každých 5 lidí v Alianci může být jmenován 1 Velitel. Ostatní pozice se vyskytují v Alianci pouze jednou.
  • Základní bonus 10 bodu Morálky ve zvýšeném, sníženém nebo přesně takovém stavu v závislosti na Statutu Loajality.
  • Velitelé vidí všechny armády, které jsou k dispozici ve své skupině a všechny ekonomické a vojenské zprávy v alianci.
  • Zodpovídají také za pohyb všech aliančních vojsk.
  • Všichni Velitelé posílají hromadné zprávy celé Alianci.

 

Řadoví Členové 

Lídr může tvořit skupiny z řadových členů a jmenovat člena Důstojnického nebo Líderského křídla, aby je řídil, přičemž si vyhrazuje právo měnit složení skupiny a přesun členů z jedné skupiny do druhé. Hráči ve skupině mají snadnější komunikaci v příslušné skupině, protože v jejím rámci mohou posílat hromadné zprávy.

Volby Lídra 

Každý hráč může nominovat sám sebe na pozici Lídra, ale ne více než 4 krát.

V době hlasování nemůže být nominovaný vyhozen z aliance.

Hlasování trvá 24 hodin, všichni členové mají právo hlasovat svými čistými body.

 

Status Loajality 

Určuje, jak loajální k úkolům Aliance je každý člen. Loajalita je vypočtena na základě času stráveného v Alianci.

Loajalita je rozdělena do tří etap:

  • Od 1. do 30. dne v Alianci - řadoví členové jsou Nováčci. Ti z Lídrského nebo Důstojnického křídla, pak Mladší Lídr nebo Mladší Důstojník.
  • Od 31. do 120. dne v Alianci - řadoví členy jsou Veteráni. Ti z Lídrského nebo Důstojnického křídla pak, Lídr nebo Důstojník.
  • Od 121. dne do konce Éry - spojenci z Lídrského nebo Důstojnického křídla jsou Staršími Lídry nebo Hlavními důstojníky. Neexistuje žádná změna statutu Loajality pro řadové členy.

Etapy Loajality stanovují základní individuální bonus pro ty, kteří na něj mají nárok, následujícím způsobem:

Opuštění aliance a opětovný návrat nebo změna pozice uvnitř téže aliance obnoví tyto bonusy a časovač statutu loajality je restartován.

  • Od 1. do 30. dne - 50% základního individuálního bonusu (pokud nějaký existuje) všech Mladších Lídrů nebo Mladších Důstojníků.
  • Od 31. do 120. dne - 100% základního individuálního bonusu pro Lídry a Důstojníky.
  • Od 121. dne do konce Éry - 150% základního individuálního bonusu pro členy Lídrského nebo Důstojnického křídla.

 

Shromaždiště 

Shromaždiště může být založeno lídrem nebo prvním důstojníkem dvojitým kliknutím na kterékoliv místo na globální mapě, není-li místo obsazeno jinou říší nebo určené pro kolonii (Kopce, Les nebo na území se speciálním zdrojem).

K založení nejsou třeba suroviny ani armáda k dobytí. Jedinou podmínkou je minimálně 5 milionů čistých bodů aliance a alespoň dosažení 1. úrovně spojenecké správy s tím, že počet dosažených úrovní spojenecké správy určuje počet vlastních Shromaždišť.

Jeho funkce je shromáždit všechny alianční armády ve výhodné výchozí pozici v případě vojenské mise za účelem dobytí Aliančního hradu, útoku na hrad nepřátelské Aliance nebo útoku na nepřátelské Shromaždiště.

Shromaždiště má Pevnost (až do úrovně 9, počínaje 0), věže a příkop. Porážka v obraně stojí jednu úroveň Pevnosti. Když úroveň Pevnosti dosáhne 0, Shromaždiště je považováno za zničené. Pokud i po porážce stále existuje alianční armáda, armáda se vrátí do náhodného jiného shromaždiště nebo Aliančního Hradu. Neexistuje-li takový, systém generuje Shromaždiště v blízkosti říše Lídra a Alianční armáda je poslána tam.

Může být napadeno armádou buď z jiného Shromaždiště nebo Aliančního hradu, nebo individuálním hráčem bez jakéhokoliv omezení rozsahu jeho počtu čistých bodů. Armáda útočícího hráče však nemůže překročit více než 3 000 000 jednotek. Všechny Obléhací stroje se počítají jako počet jednotek rovnající se jejich Provozní posádce.

K dispozici je 12-hodinové období bez útoku po založení.

Vykládání darovaných nebo přemístěných aliančních vojsk se provádí každou minutu, zatímco vykládání aliančních vojáků vracejících se z útočné mise a výpočet všech aliančních bitev je prováděno okamžitě po dosažení cíle ihned po té, co časovač ukáže 0:00:00.

 

Darování Alianční armády 

Armáda může být darována pouze Shromaždišti nebo aliančnímu hradu.

Darování se provádí prostřednictvím globální mapy, minimálně doba cestování je 5 minut.

Maximální množství darovaných jednotek, jak pro Shromaždiště, tak i hrad je 3 000 000.

V případě, že počet darovaných jednotek je větší než zbývající počet jednotek, které mají být darovány, volná místa jsou zaplněna proporcionálně.

Údržbu darované armády, dokud ještě cestuje na Shromaždiště nebo do hradu, platí dárce. Vojáci se stávají vlastnictvím Aliance v okamžiku jejich vyložení, když jsou čisté body za jejich výcvik odebrány z počtu současných čistých bodů dárce a jsou přidány k bodům Aliance. Jestliže byla vojska darována, nelze je vyžádat zpět.

Údržba alianční vojáků na misi - x1.2.

 

Alianční hrad 

Kromě bodů, sloužících k založení kolonie a Shromaždiště, Globální mapa obsahuje dalších 9 mimořádně důležitých bodů různého typu. Ty jsou určeny pro výstavbu Aliančního hradu.

Umožňuje stavět alianční budovy – běžné i speciální budovy. Speciální budovy garantují Alianci progresivní rozvoj kulturního a vojenského vlivu územně rozmístěného na Globální mapě.

Parametry Aliančního hradu:

  • Pevnosti
    Úroveň Cena (ZE) Kámen Dřevo Životní body Posádka Max. počet obléhacích strojů Věže Hradní příkop
    1 11 500 10 000 1 500 960 000 500 40 5 10
    2 46 000 40 000 6 000 1 920 000 1 000 80 10 10
    3 184 000 160 000 24 000 3 840 000 2 000 150 20 10
    4 736 000 640 000 96 000 7 680 000 4 000 300 30 10
    5 2 944 000 2 560 000 384 000 15 360 000 8 000 600 40 10
    6 11 776 000 10 240 000 1 536 000 30 720 000 16 000 1 250 60 10
    7 47 104 000 40 960 000 6 144 000 61 440 000 32 000 2 500 120 10
    8 188 416 000 163 840 000 24 576 000 122 880 000 64 000 5 000 180 10
    9 753 664 000 655 360 000 98 304 000 245 760 000 128 000 10 000 240 10
    10 3 014 656 000 2 621 440 000 393 216 000 491 520 000 256 000 20 000 320 10
  • Polní fortifikace

    Každá úroveň dává +5% životních bodů polním armádám v obraně. Max. úroveň - 15.

  • Velkolepý chrám

    Zvyšuje Aliančnímu Hradu jeho kulturní a vojenský vliv o určitou část poloměru * za každou úroveň. Zvyšovaní má nerovnoměrnou, snižující se funkci, tzn. s každou další úrovní je rozdíl mezi dvěma úrovněmi menší než mezi předchozími dvěma. Hrad s první úrovní Velkolepého Chrámu má dosah poloměru 77,76, ve druhé úrovni – 125,47, ve třetí úrovni 170,33, ve 4. úrovni - 212,49 a tak dále až do dosažení poslední úrovně, 32, která garantuje dosah poloměru 756,19.
     

    *1 poloměr = 1 císařská míle

Z Aliančního Hradu můžou být vysílány útoky na jiné Alianční Hrady nebo alianční Shromaždiště.

Vlastnictví Aliančního hradu zvyšuje limit surovin, které mohou být dobrovolně darovány do alianční pokladnice až o 20% současného zlatého ekvivalentu čistých bodů hráčů.

 

Alianční vliv 

Jedinečná funkce Aliančního hradu.

Alianční hrad je založen s rozsahem vlivu 27, později může být jeho rozsah rozšířen na okolní území pomocí výstavby speciální budovy Velkolepý Chrám, který je v něm k dispozici.

Vliv Centrálního hradu může dosáhnout 44% v případě, že se nepřekrývá s vlivem jiných hradů.

Pokud se rozsah vlivu jednoho hradu překrývá s dalším hradem, hrad s rozvinutějšími budovami a větším rozsahem zabere překrývající se část rozsahu vlivu menšímu hradu. Pokud mají oba hrady stejné úrovně speciálníh budov, překrývající se zóna se stává neutrální, dokud jeden z hradů nedosáhne převahy nejméně o jednu úroveň. Neutrální zóna je přesahující zóna jejíž celkový poloměr je rozdělen na dvě stejné části připojené oběma aliancím, přičemž všechny říše nacházející se v příslušné zóně ztrácejí své denní bonusy k těžbě, morálce a štěstí. Bez ohledu na to, jak značné je překrývání poloměrů kruhů, první, vnitřní, kruh rozsahu něčího vlivu nemůže být nikdy odebrán.

Aliance nebo členové federace, jejichž říše se nachází v dosahu vlivu jejich vlastního nebo aliančního hradu mají bonus 5% k těžbě, +5 každodenní bonus štěstí s globálním vlivem a +5 bodů morálky. Ve válce všechny říše, které se nachází v dosahu vlivu nepřítele mají o 5% nižší těžbu, - 5 každodenní Štěstí s globálním vlivem a – 5 morálky.

Útok vyslaný z Aliančního hradu může být směřován pouze k hradu nebo Shromaždišti jiné Aliance, bez omezení rozsahu čistých bodů.

 

Dobytí Nezávislého Hradu 

Ještě předtím, než byl dobyt, má hrad pevnost, armádu a posádku, tj. dobývání nezávislého hradu vyžaduje bitvu provedenou Alianční armádou rozmístěnou v Shromaždišti nebo jiném hradu již kontrolovaném Aliancí. Podmínky a mechanika bitvy jsou stejné jako mezi jednotlivými hráči. Jako body morálky a vojenské výzkumy jsou zohledněny individuální hodnoty Lídra. Bonusy za speciální suroviny, jestliže jsou k dispozici, všech členů mají také vliv, avšak bez hromadění stejných bonusů. To znamená, že jestliže jsou 2 nebo více bonusů stejného typu, pouze jeden z nich, ten nejvyšší, je zohledněn.

Útočení na body Aliančního hradu, za účelem jeho dobytí, nemá omezení rozsahu čistých bodů.

Nezávislý hrad má úroveň pevnosti 8, střelecká posádka pevnosti a armáda v poli je viditelná v kontextové nápovědě, a žádné vojenské výzkumy. Po úspěšném útoku se nesnižuje úroveň pevnosti, zůstává 8. Hrad je dobyt, pokud v něm zůstane méně než 1000 jednotek. Pevnost v dobytém hradu se musí postavit od úrovně 1.

 

Útoky na Alianční Hrad 

Alianční Hrad může být napaden pouze armádami, které se nachází v jiném aliančním Hradu nebo v Shromaždišti.

Může být napaden individuálním hráčem s armádou menší než 3 000 000 vojenských jednotek, přičemž všechny Obléhací stroje se počítají jako počet vojáků rovnající se jejich Provozní posádce (pod podmínkou, že hrad je ve vlastnictví, některé z aliancí). Opačný případ není možný – útoky aliančních armád na jednotlivé hráče jsou zakázány.

Po dobytí je k dispozici 12-hodinové období, kdy jsou útoky na hrad zakázány.

Prohrané obléhání pevnosti v Shromaždišti znamená, že celá zbývající posádka bude nasazena v poli.

Hrad je zničen, když jeho pevnost dosáhne úrovně 0 (každý útok sníží úroveň Pevnosti o 1). Pak se stává majetkem aliančního agresora, který může pokračovat v expanzi rozsahu vlivu, když zaplatí 20% z vložených surovin, vynaložených předchozím majitelem ve Velkolepém Chrámu. Pokud tato cena nebude zaplacena v průběhu 24 hodin po dobytí, úroveň Velkolepého Chrámu klesne na 0.

Vykládání darovaných nebo přemístěných aliančních vojsk se provádí každou minutu, zatímco vykládání aliančních vojáků vracejících se z útočné mise a výpočet všech aliančních bitev je prováděno okamžitě po dosažení cíle ihned po té, co časovač ukáže 0:00:00.

 

Soutěž "Pán Světa" 

Kolem 20 týdne po začátku éry (přesné datům se mění, je určeno správou a veřejně oznámeno o týden dříve) je aktivována etapa soutěže o vítězství světa jednou z Alianci.

Vítězem se stává Aliance, která dosáhla kontrolu tím, že rozšířila svůj vliv ze všech získaných Aliančních hradů na alespoň 60% území celkové Globální mapy a podařilo se jí udržet tento úspěch během nejméně 84 hodin.
Všichni členové Aliancí na prvních třech místech závěrečného hodnocení vlivu získají zlatou, stříbrnou a bronzovou medaili pro "Účastníka ve hře Pán světa" a jsou odměněni diamanty.
V případě, že žádná z aliancí neudrží alespoň 60% vliv ve vymezeném čase a uplyne maximální doba trvání Éry, administrativa Imperia Online ukončí běžící Éru. V tomto případě je vítězem Aliance, která má největší počet čistých bodů. Aliance umístěné na prvních třech místech podle čistých bodů získávají odměnu formou diamantů, avšak nedostanou medaili "Účastník ve hře Pán světa" viditelnou v profilu a žebříčku.

Po určení Aliančního vítěze - Pána světa, éra končí.

 

Mezialianční vztahy 

Existuje 5 různých úrovní vztahů mezi dvěma aliancemi. Mohou být viděny pouze členy aliance. Aliance začnou svůj vývoj ve výchozím postavení v Neutrálním Stálém Stavu. Ten může být kdykoliv změněn vyhlášením nepřátelství nebo války jiné Alianci, aniž by bylo nutné potvrzení druhé strany, nebo může poslat nabídku Paktu o neútočení nebo Mírové smlouvy, jejichž diplomatický úspěch je nutně závislý na kladné odpovědi druhé strany.

Mírová smlouva

  • Aliance, které podepsaly Mírovou smlouvu tvoří Federaci.
  • Pokud Aliance "A" a "B" jsou ve Federaci a Aliance "C" vyhlásí Alianci "B" válku, může aliance "A" vyhlásit zdarma válku alianci "C" a "B" si ponechává právo zůstat neutrální. Na druhou stranu, pokud si dvě aliance ve Federaci vyhlásí válku, členové federace si mohou vybrat stranu nebo zůstat neutrální.
  • Aliance, které podepsaly Mírovou smlouvu si nemůžou vyhlásit válku navzájem.

 

Pakt o neútočení (PN)

  • Garantuje, že se neuskuteční žádné útoky mezi hráči zúčastněných stran.
  • Abyste mohl/a vyhlásit válku, musíte zrušit pakt o neútočení.

 

Neutralita

  • Výchozí stav každé Aliance.
  • Pokud bude vyhlášena válka neutrální alianci, členové agresorské aliance ztrácí - 4 body Cti a vztahy mezi oběma aliancemi se automatický změní na nepřátelské po skončení války.
  • Každá změna ve vztazích generuje osobní zprávu k zasaženým stranám.

 

Nepřátelství

  • V těchto vztazích můžete vyhlásit válku bez jakýchkoliv následků na Cti.
  • Nepřátelství vstoupí v platnost ihned po jeho vyhlášení.

 

Alianční války

 

Pravidla války

  • Války lze vést mezi dvěma Aliancemi, stejně jako mezi celými Federacemi.
  • Válka má fixní délku 84 hodin, po kterých se vítěz určí na základě celkových škod, které mu byly způsobeny v průběhu války.
  • Válka je aktivní 8 hodin po vyhlášení.
  • Útoky a plenění v rozsahu čistých bodů až do x5 nejsou postihovány odnětím Cti.
  • Nejkratší útok trvá 10 minut. Lze-li cíle dosáhnout za 5 minut, bude jeho dosažení trvat trvat 10. Vojenské mise mezi anektovanými provinciemi, dokud jste pod útokem nepřátelské aliance, zabírají 5 minut.
  • Ve válce může být každá provincie vypleněna každých 42 hodin.
  • Útoky mimo povolený rozsah čistých bodů x2 ve válce neubírají body Cti, ale parametry Morálka a Útok utrpí ztráty podle stejných pravidel jako pro mimo rozsah v období bez války.
  • Kontrašpionáž hráčů ve válce se uměle zvyšuje o 1 úroveň, ale pouze po dobu trvání války.
  • Ve válce jsou všechny kapitulace mezi členy válčících aliancí zrušeny.
  • Aliance mohou vyhlásit válku jednou za 12 hodin.
  • Vyhlášení války bere 10 Štěstí bodů každému ze členů Aliance agresora.
  • Aby byla vyhlášena válka:
    • Agresor musí zaplatit daň založenou na čistých bodech obou stran - na každé 0,1 rozdílu nad povolený rozsah x2, se daň zvyšuje o 0,5 zlata za čistý bod.
    • Součet čistých bodů obou stran nesmí převýšit rozsah x5.
    • Lídři musí mít alespoň 500 čistých bodů a Aliance alespoň 5000 (dohromady).
  • Cílem války
    • Zvýšit umístění vaší Alianci v žebříčku.
    • Výhra surovin formou příjmu z války po jejím skončení se rovná 50% zlatého ekvivalentu* zničených nepřátelských jednotek. Příjmy z válek obdrží hráči vítězné aliance, kteří se zúčastnili bitev. Poražený nedostává nic.

      * Zlatý ekvivalent čistých bodů získaných za najmutí těchto jednotek, nikoliv zlatý ekvivalent surovin vynaložených na jejich nábor.

      Poznámka! Žádné válečné příjmy se nedávají za zničené pevnosti a vypleněné obyvatelstvo.

  • Určení vítěze ve válce
    • Jakmile válka začala, obě Aliance začínají sbírat vojenské body útočením jeden na druhého.
    • Útoky všech členů se sčítají a vytváří tak skóre Aliance.
    • Po uplynutí 84 hodin se vítězem stává Aliance, která nashromáždila více bodů.
  • Získání vojenských bodů je možné 3 způsoby:
    • Ničení nepřátelských Pevností

      Úroveň pevnost Vojenské body
      1 1
      2 2
      3 3
      4 4
      5 8
      6 16
      7 32
      8 64
      9 128
    • Úspěšné polní bitvy - Všechny armádní jednotky zabité v polní bitvě přináší body. Zničená armáda v hodnotě 5000 zlata přináší 1 bod.
    • Plenění - Každých 1000 zabitých vesničanů přináší 1 bod.
  • Vítězné alianci se počítají do žebříčku všechny vojenské body, ale poraženým - jen 25 %.
  • Jestliže členové aliance agresora, jejichž součet čistých bodů přesáhne 50%, aktivují Mód dovolené nebo Sváteční ochranu, aliance automaticky prohraje válku. Jestliže více než 50% čistých bodů patří jednomu ze členů a ten opustí alianci, aliance agresora automaticky prohrává válku. 
  • Jestliže členové bránící se aliance, jejichž součet čistých bodů přesahuje 75% aktivují Mód dovolené a/nebo Sváteční ochranu, obránce automaticky prohraje válku. Jestliže více než 75% čistých bodů patří jednomu ze členů a ten opustí alianci, aliance obránců automaticky prohraje válku. Agresor získá zpět 50% ze zaplacené válečné daně.

    Poznámka! Tyto procenta aktuální nečinnosti jsou aplikována na celkové počet čistých bodů Aliance, ne na čisté body aktivních členů (takových kteří nejsou v Módu dovolené / Sváteční ochraně).

    Příklad 1: Pokud celkové čisté body Aliance jsou 10 000 000 a 5 000 001 z nich je v modu Dovolené / nebo Sváteční ochraně, Aliance nemůže vyhlásit válku. Pokud celkové čisté body Aliance jsou 10 000 000 a 7 500 001 z nich je v modu Dovolené / nebo Sváteční ochraně, nemůže být vyhlášena žádná válka této Alianci.

    Příklad 2: Pokud celkové čisté body Aliance agresora /obránce jsou 10 000 000 a 5 000 000/7 500 000 z nich je v módu Dovolené / nebo Sváteční ochraně před vyhlášení války, znamená to, že jestli by po začátku války byť i jeden člen aktivoval mód Dovolené /Sváteční ochrany nebo odešel / byl vyhozen z Aliance, Aliance útočníka / obránce prohraje válku.

    Příklad 3: Pokud celkové čisté body Aliance v době vyhlášení války jsou 6 000 000, pak bude Aliance potřebovat 3 000 001 bodů v módu Dovolené / nebo Sváteční ochraně, aby prohrála válku jako agresor a 4 500 001 bodů, aby prohrála jako obránce. Pokud čisté body Aliance v době vyhlášení války jsou 6 000 000 a 1 000 000 bodů opustí Alianci / je vyloučeno z Aliance, pak se aktuální hodnota sníží na 5 000 000 a Aliance bude potřebovat 2 500 001 bodů v módu Dovolené / nebo Sváteční ochraně, aby prohrála válku jako agresor a 3 750 001 bodů, aby prohrála jako obránce.

    Příklad 4: Pokud celkové čisté body Aliance jsou 5 000 000, z nichž 2 500 001 bodů patří jednomu členu a ten se ocitne mimo Alianci, Aliance automaticky prohrává válku jako agresor a jako obránce tehdy, pokud člen, který opustil alianci má 3 750 001 bodů.

  • Vítězství ve válce zaručuje 10 bodů Štěstí pro každého hráče.

 

Alianční pokladnice a Výzkumy 

Každá Aliance má pokladnici, kde se hromadí finanční prostředky z daní jednotlivých členů nebo dobrovolných vkladů. Daň je stanovena zvlášť pro každou ze čtyř surovin, přičemž limit je 30% kvóty každé suroviny. Dobrovolné vklady nejsou neomezené. V první úrovni Alianční administrace mohou hráči darovat až 20% jejich čistých bodů ve zlatém ekvivalentu. Ve druhé úrovni – 10%, a ve třetí úrovni – 5%. Ale pokud Aliance vlastní alespoň jeden hrad, procentní podíl je 20% bez ohledu na úroveň Administrace

Příklad: Pokud má hráč 1000 bodů (1 000 000 ve zlatém ekvivalentu) a jeho Aliance má první úroveň Alianční administrativy, znamená to, že může darovat ne více než 200 000 zlata. Pokud na druhý den má již 2000 bodů, limit jeho/jejích darů je již 400 000, ale pokud jeho/její aliance ukončila výzkum další úrovně Administrace, jeho/její limit darů zůstane 200 000 zlata. A protože hráč již daroval 200 000 zlata, nebude moci provádět vklady do alianční pokladnice dokud nenarostou jeho/její čisté body.

Kromě vyhlášení války a podepsání smlouvy může být kapitál použit na objednávání Aliančního výzkumu jehož bonusy platí pro všechny členy. Takže, pokud hráč dokončil výzkum 5. úrovně Opevnění a jeho Aliance má první úroveň stejného výzkumu, hráč využívá bonusu k síle hradeb pevnosti 6. úrovně, ale nemá potřebnou úroveň výzkumu umožňujícího výstavbu 6. úrovně Pevnosti, kde je požadováno 6 osobních a ne aliančních úrovní Opevnění.

Členové mohou také darovat a vybírat diamanty z alianční pokladnice. Darování je omezeno na 2000 diamantů za den. Mohou být darovány pouze zakoupené diamanty. Množství diamantů, které je možno vybrat, je určeno lídrem nebo prvním důstojníkem. Kvóta výběru je bez omezení času, což znamená, že pokud byla kvóta nejprve stanovena na 500 diamantů a vy už máte vybráno 500 diamantů, proto abyste mohl/a vybrat více než 500 diamantů, musí lídr nebo první důstojník zvýšit kvótu na 1000 diamantů.

 

Umístění Aliance 

Na základě Aliančních čistých bodů - celkový součet čistých bodů jednotlivých členů.

Na základě vojenských bodů získaných z války nebo bitvy, kde se angažují alianční vojska.

Na základě alianční hodnoty – současná čistá hodnota všech aliančních zařízení a vlastnictví: výzkumy, budovy, vojáci.

A na posledním, ale určitě ne nejméně důležitém místě, na základě ovládaného území na Globální mapě – žebříčku „Pán světa“.

 

Obchodní bilance - převod zlata mezi hráči 

Hráči mohou odesílat a přijímat zlato v hodnotě menší než 10% jejich čistých bodů ve zlatém ekvivalentu.

Příklad: Pokud má hráč 1000 čistých bodů (1 000 000 zlatého ekvivalentu) limit jeho Obchodní bilance je 100 000 zlata, což znamená, že může přijímat nebo odesílat maximálně 100 000 zlata.

Limit Obchodní balance se zvyšuje/snižuje v souladu se zvyšováním/snižujováním čistých bodů hráče.

Příklad: První den má hráč 1000 bodů a může přijímat nebo odesílat až 100 000 zlata. 2. den hráč zvýší své body 2000, což automaticky zvyšuje hranici na 200 000 zlata. Pokud 1. den hráč dostane 100 000 zlata jeho bilance bude vyčerpána a už nebude moct přijmout další. 2. den bude moci přijmout dalších 100 000 zlata, protože nový limit bilance vzrostl na 200 000 zlata v důsledku zvýšení čistých bodů. Totéž platí, pokud hráč ztratí čisté body.

Přenos zlata je zdaněn. Čím blíže limitu je hráč, tím více zlata je ztraceno během přenosu. Odesílatel bude informován kolik z jeho zlata bude ztraceno kvůli zdanění.

Zlato bude odesláno pomocí zásobovacích vozů a bude přijato v Nákladovém nádraží.

Poznámka! Aby bylo možné úspěšně přenášet zlato, potřebujete Nákladové nádraží, zásobovací vozy a alespoň jednu anektovanou provincii. Zlato se vysílá z menu Transfer Zlata v Nákladovém nádraží.

Užitečné rady pro všechny začínající bojovníky v Alianci. 

Nenechávejte své armády v pevnostech, pokud jste ve válce. Nebo alespoň neobsazujte své slabé pevnosti, protože tak nabízíte svým nepřátelům snadný cíl.

Nevyhlašujte války o hodně slabším aliancím - můžete vyhrát méně než riskujete.

Ničte nepřátelské pevnosti, ať už neobsazené nebo obsazené, získáte tak body.

Snažte se zničit nepřátelskou polní armádu, otevírá to cestu do Pevnosti. Chraňte si svou armádu ze stejných důvodů, kromě případů, kdy si jste úplně jistý/á, že není nikým zranitelná.

 


Tvorba www stránek zdarma Webnode